A+ 100%A-

מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהסגירה

כוח האדם במערכת החינוך הפנימייתי

תפקודם הרגשי-התנהגותי של חניכים בפנימיות שיקומיות וטיפוליות: תרומתם של מאפיינים אישיים, מאפיינים מוסדיים, ומאפייני אקלים חברתי
ד"ר שלהבת עטר-שוורץ - מחקר מזווית הראייה של החניך, המנהל והצוות
בית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד, האוניברסיטה העברית בירושלים

''מי רוצה להיות מדריך בפנימייה?" - שולחן דיון מנקודת ראותם של אנשי השדה
ערכו: פרופ' עמנואל גרופר, רותי גינוסר, ד"ר חזקיה (חזי) אהרוני
''עמותת אפשר", 2019

קידום מעמד המדריך בכפרי הנוער והפנימיות בישראל
ד"ר חזי אהרוני ומר צביקה הוייזליך
''עמותת אפשר", 22 ליולי, 2018

העובד החינוכי סוציאלי (המדריך) בפנימייה ובכפרי הנוער בישראל
מוגש על ידי: ד"ר חזי אהרוני
''עמותת אפשר", 24 לאוגוסט, 2017

נייר מדיניות בנושא מדריכי הפנימיות
ענבר הרוש גיטי מנכ"לית אחריי - נוער מוביל שינוי
ביה"ס למדיניות ציבורית האוניברסיטה העברית בירושלים
 
תחושת לחץ, תמיכת עמיתים ושחיקה בקרב צוותים בפנימיות לילדים ונוער בסיכון
אורלי דביר ושרה בן דוד
מפגש לעבודה חינוכית- סוציאלית, כרך כ',-גיליון 36, עמותת אפשר, 2012

התמקצעות העובד החינוכי-סוציאלי בישראל - חלק א'
עינת כהן וד"ר אריק כהן
"יעוץ ומחקר", ינואר 2001